Balans (disbalans en hormoonbalans in voeding)

voeding

Surviving foods


De belangrijkste 4 voedingsgroepen, die het meest in de natuur overleven zijn de groepen

  1. Fruit
  2. Groenten
  3. Kruiden & specerijen
  4. Wilde voeding (plantaardig)

Deze voedselgroepen gaan namelijk de schade tegen van straling die in de lucht tegenwoordig overal (in kleine mate) aanwezig is, giftige zware metalen, giftige pesticide chemicaliën (DDT), virale explosies (herpesvirus, epstein-barr, en wie weet ook wel corona? Voor die laatste is echter geen bewijs).

Ook bevat deze plantaardige voedselgroepen hydrobioactieve water. Dit water houdt in leven houdende nutriënten vast, die onze fysieke gezondheid ondersteunt. Het houdt je cellen beter gehydrateerd dan normaal drinkwater. Dit “levende” water is de reden dat mensen instinctief een citroen of limoen uitknijpen in hun water, of misschien in schijfjes toevoegt.  Of misschien wel een verse smoothie na een workout. Want zoals ik al had benoemd, dit hydrobioactieve water voedt je bloedstroom, en keep you going.


De opdracht van vandaag is:

Terwijl je bedenkt wat je gaat koken (of wat je partner misschien voor je doet) bedenk dan ook eens om minimaal één, maar liever meerdere van bovenstaande voedingsgroepen in je gerecht te verwerken. En misschien wel als hoofdingrediënt(en) in te zetten!

Heb je geen idee waar te beginnen, stuur mij dan een mailtje, dan kijk ik even met je mee.

Post a comment

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *